Wednesday, July 4, 2012

bila tangan rasa nak lempang.

ngeeeee~ tajuk entry yang amat bertenaga, garang dan berani kan3x...wohohohoh..eh, tapi betullah..nana jadi agak panas dan rasa macam nak lempang jek kat makhluk Allah yang amat #&!*@%^@$@ nie..ehh..apa maksud sign2x tu ekk?? nana pon xpasti gak..huhu..

dah kenapa nak panas2x pulak dah nie kan?? meh, nana story cket..tadi laaaa...tadi masa nana kat library yang indah lagi sejuk oleh angin ekon yang bertiup sepoi2x bahasa,  ada sorang kelasmate nana yang  *%$$#@ (apakah???) panggil nana dengan agak kasar mengikut firasat dan tafsiran nana. 

pastuh dia boleh plak duk tanya nana dengan penuh kasarnya umpama kasar jalan tar tu hah.ok, nana accept la dia duk tegur nana, tapi perlukan bertanya dengan cara yang amat biadap seperti itu??? perlukah??? memang rasa nak lempang terus bro...ngeee~

come on laa der..be profesional..dont be soooo childish n cunning...terus lam hati nana tersebut "wa nak lempang lu kuat2x bley??" .muahahahahaha..tapi dalam hati jela becoz nana still respek lagi dia sebagai seorang lelaki dan kelasmate walaupun dia kekurangan kasih sayang.kalo nana sorang jek yang rasa panas, maybe nana terimalah yang nana nie baran kot. tapi masalahnya kawan nana yang gojes ada dengan nana masa tu pon rasa panas gak dengan cara dia.


so, nasihat nana kat korang2x yang ada kawan macam beruang xda bulu nie, banyakkan bersabar dan kalau perlu tegurlah mereka2x yang tak cukup kasih sayang nie yee.. bagi kesedar sikit kat dorang kan. dan nasihat untuk mereka yang berkelakuan seperti ini, always get ready and be well prepared to get a beautiful n superdelicious slap by anyone who felt annoyed with you.theeeee!

nak lempang camni boleh??? muahahaha!

0 comments: