Monday, July 2, 2012

header dan bola jaring.

ngeeee..xmemasal tetiba nak buat new entry lak..tajuk xde kaitan antara satu dengan yang lain ye..wohohoho..arini tetiba bersemangat waja plak nak buat header untuk blog nana nie..xnak laa bagi orang lain buatkan.kan nana nie demand lebih..kang xde yang sanggup nak buatkan untuk nana. nanti nana dah siap buat header nana yang lawa lagi meletopp lagi cumil dan kuit (=_=") yang nana buat sediri tu, nana bagi korang tengok yeee..

first time kot nana guna photoscape yang dah bersawang dalam lappy nana nie. sebelum nie xpernah pon nak edit2x gambar nie. so, maybe tak laa selawa header korang2x yang dah otai nie kan..tapi xpe, dengan hati yang gumbira dan tenang nana akan siapkan jugak header nana yang kiut tu. (again =_=")

dah tu pe kaitan nyer header dengan bola jaring???? xde kaitan pon.....hohohoho..saje jek gabung dua entry dalam satu..petang tadi dengan rasminya berlangsung perlawanan persahabatan bola jaring antara muslimah kat tempat nana. lepas beli nasi goreng kampung dengan ice lemon tea kat kafe, nana pon dengan semangat yang berkobar-kobar pergi lah ke padang. yeahhhh! i'm coming bebeh...nana jadi penjaga masa jek pon..theeeee~. hahahah...tertipu?? tertipu?? yee..nana jadi penjaga masa yang amat tegas dan skema. hoho..walaupun time tengah main bola tu, hujan rahmat turun dengan agak lebatnya, tapi nana tetap menjaga masa dengan penuh gojes ok uolls...

ok, nana nak sambung buat header nana yang lawa dan kiut dan blink2x dan comel dan meletoppp tu dulu sebelum semangat malas nana datang melanda..wish me luck keyh!

0 comments: